یادگیری سئو

سئو روی صفحه

یادگیری سئوی درون صفحه جایی است که شما محتوای صفحه خود را برای رتبه بالاتر در موتورهای جستجو بهینه می کنید. این به شدت حول درک آنچه جستجوگران می‌خواهند و ارائه آن به آنها می‌چرخد - فرآیندی که به عنوان بهینه‌سازی برای هدف جستجو شناخته می‌شود .

به عنوان مثال، اگر به نتایج برتر برای کلمه کلیدی "بهترین پودر پروتئین" نگاه کنیم، می بینیم که همه آنها پست های وبلاگی هستند که انتخاب های برتر را با هم مقایسه می کنند:

این به ما می‌گوید که اگرچه جستجوگران برای پودر پروتئین در بازار هستند، اما هنوز در حال بررسی گزینه‌های خود هستند و کاملاً آماده خرید نیستند. در نتیجه، رتبه بندی یک صفحه محصول تجارت الکترونیک برای این پرس و جو دشوار خواهد بود. این چیزی نیست که جستجوگران می خواهند.

لینک بیلدینگ

لینک بیلدینگ فرآیند دریافت بک لینک از وب سایت های دیگر به سایت شما است. این مهم است زیرا بک لینک ها یکی از سه فاکتور برتر رتبه بندی گوگل هستند .

احتمالاً به همین دلیل است که بین پیوند دادن وب سایت ها و ترافیک ارگانیک همبستگی واضحی وجود دارد :

نمودار خطی که ارتباط واضحی بین دامنه های ارجاع دهنده و ترافیک جستجو را نشان می دهد

با این حال، همه پیوندها یکسان ایجاد نمی شوند. لینک‌های وب‌سایت‌های مرتبط و باکیفیت معمولاً بیشتر از پیوندهای وب‌سایت‌های بی‌ربط و بی‌کیفیت حرکت می‌کنند. به عبارت دیگر، اگر سایت شما در مورد بیت کوین باشد، یک لینک از یک وب سایت در مورد ارزهای رمزپایه احتمالاً بر رتبه های بیش از یک وب سایت در مورد سفر تأثیر مثبت خواهد داشت.

ایجاد لینک های با کیفیت بالا به وب سایت شما مسلماً یکی از چالش برانگیزترین جنبه های سئو و یکی از پرتقاضاترین مهارت های سئو است.

بیشتر بدانید: راهنمای مبتدیان برای لینک سازی

سئو فنی

سئو فنی تضمین می کند که موتورهای جستجو مانند گوگل می توانند محتوای شما را پیدا کنند، بخزند و فهرست کنند. بعید است که صفحات شما در نتایج جستجو نمایش داده شوند، مگر اینکه بتوانند هر سه این کارها را انجام دهند.

بیایید این سه مورد را با جزئیات بیشتری بررسی کنیم.

Find –  ابتدا گوگل باید بداند که صفحه شما وجود دارد و کجا آن را پیدا کند.

خزیدن –  اکنون گوگل برای خزیدن صفحه به مجوز نیاز دارد. اینجاست که یک برنامه کامپیوتری محتوای صفحه را دانلود می کند.

ایندکس – گوگل اکنون به اجازه نیاز دارد تا صفحه شما را به فهرست خود اضافه کند.

می توانید با اطمینان از اینکه صفحه شما دارای پیوندهایی از سایر صفحات شناخته شده در وب سایت شما است و در نقشه سایتی که به Google ارسال کرده اید قرار دارد، بخش اول فرآیند را حل کنید.

در مورد خزیدن و نمایه سازی، باید اطمینان حاصل کنید که گوگل را از انجام هر یک از این کارها مسدود نمی کنید. این کار با استفاده از فایلی به نام robots.txt (خزیدن) و متا تگ به نام meta robots (indexing) انجام می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد